Aleksandra Chmielewska – muzyka, libretto

Kompozytorka, improwizatorka i pianistka, absolwentka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina. Autorka licznych utworów orkiestrowych, chóralnych i kameralnych, regularnie wykonywanych w polsce i na całym świecie. Wydawcą jej utworów jest holenderskie wydawnictwo nutowe Donemus. Jej muzyka była wykonywana przez takie zespoły, jak: Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Lwowskiej, Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Słoweńskiej, Orkiestra Symfoniczna Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza, Chór Narodowego Forum Muzyki, Poznański Chór Kameralny, Polski Chór Kameralny czy Gesualdo Six. Jest laureatką kilkunastu nagród w konkursach kompozytorskich, w tym: I nagrody w Międzynarodowym Konkursie Kompozytorskim Transatlantyk Instant Composition Contest, I nagrody w Międzynarodowym Konkursie Kompozytorskim im. Andrzeja Koszewskiego oraz I nagrody w Międzynarodowym Konkursie Kompozytorskim Patri Patriae.
Aleksandra Chmielewska ma w dorobku muzykę teatralną i filmową, stworzyła m.in. muzykę do filmów „Polski El Greco” i „Prześwit” i do spektaklu „Sen nocy letniej”. Regularnie tworzy i wykonuje muzykę do filmów niemych, współpracując z warszawskim kinem Iluzjon. Była przewodniczącą Koła Młodych Związku Kompozytorów Polskich oraz członkinią Komisji Wykonawczej Międzynarodowej Rady Twórców CIAM. Była laureatką licznych programów stypendialnych, m.in. programu stypendialnego Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego „Młoda Polska”, stypendium twórczego Ministra Kultury oraz Stypendium z Funduszu Popierania Twórczości ZAiKS.
Miłka Dziasek – reżyseria

Reżyserka teatralna. Obecnie studentka V roku reżyserii na Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Absolwentka I stopnia szkoły muzycznej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Krakowie oraz filozofii na Uniwersytecie Warszawskim. W ramach Kolegium MISH UW uczęszczała również na zajęcia z judaistyki, filologii polskiej i kulturoznawstwa.
W trakcie studiów w AT zrealizowała 16 etiud, w tym film, operę oraz performens. Kluczowe dla jej rozwoju artystycznego były spotkania i praca twórcza inspirowana m.in. Martą Miłoszewską i Ingmarem Bergmanem, Mateuszem Bednarkiewiczem i Jarosławem Iwaszkiewiczem, Mają Kleczewską i Luisem Buñuelem, Łukaszem Chotkowskim i Leonem Lipskim.
We wrześniu 2022 roku zrealizowała (anty)reklamę SirenHair we współpracy z Teatrem Nowym, w ramach projektu Generation After – Showcase. W listopadzie tego samego roku wzięła udział w XII edycji Forum Młodej Reżyserii ze spektaklem Viridiana. W 2024 roku wyreżyserowała Sen nocy letniej w Teatrze Wybrzeże, w ramach konkursu o Nowego Yorica na Gdańskim Festiwalu Szekspirowskim.
Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. podczas stażu w Operze Narodowej przy Ognistym Aniele w reżyserii Mariusza Trelińskiego (2018). Pracowała także jako asystentka reżyserki Mai Kleczewskiej przy Weselu w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie oraz Mateusza Bednarkiewicza przy Trąbce do słuchania w Teatrze Lalka w Warszawie.
Magdalena Parszewska – video

Od kilkunastu lat zajmuje się animacją filmową, tradycyjną i cyfrową. Ukończyła Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Telewizyjną i Teatralną w Łodzi, na specjalizacji: Animacja i efekty specjalne. Jest autorką animowanych etiud, w tym Bejbe i Bałódzkiego Samsona prezentowanych na wielu krajowych i międzynarodowych festiwalach filmowych (Short Film Corner w Cannes, 2012).
Współpracowała z Muzeum Sztuki w Łodzi, tworząc animacje do programu edukacyjnego o sztuce współczesnej dla najmłodszych „pt „Kulturanek”, emitowanego w Tvp Kultura. Jest również autorką animowanej oprawy graficznej dla Informacji Kulturalnych w TVP Kultura, emitowanych w latach 2012- 2018 oraz spotów filmowych, krótkich form animowanych, dla Instytucji kultury i firm prywatnych.
Współtworzyła animacje w ramach projektów międzykulturowych,nagradzanych na wielu międzynarodowych festiwalach, w tym w Salt Marii Lloyd’s, Czarodziej z Us Balbiny Bruszewskiej, i Last Tree Standing Agnes Bagińskiej. Ma na swoim koncie realizacje wizualizacji do spektakli teatralnych w reż. Darii Kopiec Dwie wyspy (na pdst. Dwoje ludzi Iwony Chmielewskiej) czy Bajki Robotów na podstawie Stanisława Lema, wystawianego w teatrze Pinokio w Łodzi, dla Teatru Współczesnego w Szczecinie w ramach spektaklu Numer 9 mieszkania 13 i nie tylko.
Od 2015 roku współpracuje z Muzeum Kinematografii w Łodzi, prowadzę warsztaty filmowe: „Stacja animacja” i „Mały Kinematograf” oraz prowadzi cykliczne warsztaty w Wytwórni Filmów Oświatowych w Łodzi, a wcześniej plenerowe warsztaty filmowe w ramach programu wsparcia socjalnego „Wyciągamy dzieci z bram”, gdzie pracowała jako streetworker, czyli pedagog ulicy. Miała okazję prowadzić warsztaty na wielu festiwalach animacji m. in. na Animocjach w Bydgoszczy czy Animatorze w Poznaniu.
Obecnie otworzyła Animusz Studio, studio animacji filmowej. Jest rezydentką Art Inkubatora, znajdującego się w Fabryce Sztuki w Łodzi i realizuje zlecenia z zakresu animacji filmowej oraz prowadzi warsztaty filmowe.
Przygotuje projekcie mutlimedialne do spektaklu Darii Kopiec pt. Kolejność fal (prapremiera: 13 kwietnia 2024, Wrocławski Teatr Współczesny).
Barbara Niestrawska – scenografia, kostiumy

Barbara Niestrawska – scenografka, kostiumografka, artystka sztuk wizualnych. Absolwentka Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Piotra Potworowskiego w Poznaniu oraz Wydziału Scenografii Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Członkini Stowarzyszenia Autorów ZAiKS oraz Gildii Polskich Scenografek i Scenografów Teatralnych. Dwukrotnie nominowana, w 2022 roku laureatka Nagrody Scenograficznej im. Jerzego Moskala. Brała udział w wielu wystawach prezentując swoje prace z dziedziny sztuk wizualnych, scenografii i kostiumu, m. in. w Centrum Scenografii Polskiej w Katowicach, dwukrotnie na „Wystawie Młodej Scenografii” podczas Festiwalu Plastyki Teatrów Lalki i Formy w Słupsku, na wystawie „Prague Quadrennial Studio” czy w Galerii Apteka Sztuki w Warszawie. Współpracowała scenograficznie m.in. z Teatrem Wielkim – Operą Narodową, Teatrem Muzycznym Roma, Teatrem Kameralnym w Bydgoszczy, Warszawską Szkołą Filmową czy Instytutem Teatralnym im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie.